czwartek, 21 lutego 2013

The Versatile Blogger

Dobra, nie spodziewałam się nominacji. Dziękuję Blackey [黒鍵] za to wyróżnienie.


Zasady:
-podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
-pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu,
-ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
-nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
-poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Siedem faktów o mnie:

1.Od niedawna jestem totalnie zakochana w k-popie. Zaczęło się od NU’EST, a później dzięki Fantastic Baby pokochałam Big Bang, a w szczególności G-Dragona, co chyba widać po moich opowiadaniach. Oprócz k-popu słucham też nieco ostrzejszej muzyki, chociaż to już rzadkość, bo nie muszę poprzez głośne słuchanie Linkin Park wyładowywać swojej frustracji.

2.Uwielbiam horrory i to wszelkiego rodzaju. Nieważne czy są ambitne, czy niskiego lotu. Jeśli to horror, to na pewno obejrzę. Prawdopodobnie obejrzałam już ponad 600 filmów tego gatunku, jednak lista wciąż jest przeze mnie tworzona i z pewnością wyjdzie tego o wiele więcej. Ostatnio (chyba dzięki koreańskim dramom) polubiłam także komedie, nawet te romantyczne, jednak w tym przypadku ograniczam się jedynie do produkcji koreańskich, bo humor amerykański zaczął mnie już męczyć.

3.Jeśli chodzi o książki, to zdecydowanie Stephen King, który pod tym względem jest moim autorytetem. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się osiągnąć chociaż połowę tego, co on.

4.Kocham psy. Są według mnie najlepszymi i najwierniejszymi kompanami, jakich człowiek może mieć. Moje życie kręci się w głównej mierze wokół moich pupili, którym staram się poświęcać jak najwięcej czasu. Nienawidzę ludzi, którzy znęcają się nad zwierzętami, nienawidzę także scen w filmach, w których cierpią zwierzęta, nawet mała myszka czy szczur z ogromnych rozmiarów ogonem. Pod tym względem jestem niesamowicie wrażliwa.

5. Piszę już od jakichś siedmiu lat. Moja przygoda z pisaniem zaczęła się w gimnazjum, kiedy to tworzyłam o Simple Plan. Niedługo po tym założyłam pierwszego bloga i tak od siedmiu lat na okrągło piszę i bloguję. Najdłuższa przerwa od tego trwała pół roku, ale wtedy nie podchodziłam do tego tak poważnie. Do pisania wróciłam chyba tylko dzięki Bieberowi, o którym napisałam prawie 30 opowiadań i założyłam kilkanaście blogów. Później pisałam znów o Simple Plan, All Time Low, Linkin Park, a teraz o Big Bang i G-Dragonie. Niezła mieszanka, prawda?

6. Od zawsze interesował mnie Daleki Wschód. W głównej mierze Japonia, a ostatnio oczywiście także Korea Południowa, a nawet Korea Północna, ale to pod względem historycznym.

7. Prywatnie bywam arogancką osobą, niekiedy egoistyczną, wredną i bardzo niemiłą. Nienawidzę dzieci i wszystkiego, co jest z nimi związane. Po prostu trzymam się od nich z daleka. Taa, zdecydowanie poskąpiono mi instynktu macierzyńskiego, co w sumie mnie niezmiernie cieszy. Szybko się nudzę czy to książką, którą czytam, czy filmem, zespołami, a nawet ludźmi, z którymi przebywam. Ciągle szukam nowych rzeczy, które dostarczyłyby mi inspiracji do pisania nowych historii.

Blogi, które nominuję: 

4 komentarze:

  1. Ach, dziękuję za nominację! *___* przyznam się, że ciekawilo mnie te przedsięwzięcie ;3
    Pytanie tylko, o czym będą te fakty o mnie... ;o haha xD
    Ja nie lubię psów... Wolę koty <3 a co do dzieci, to czasami też ich nie lubię, bo przy nich czuje się niekomfortowo, bo nigdy nie wiem, jak mam z nimi rozmawiać xD

    OdpowiedzUsuń
  2. O, bardzo dziękuje! To miłe, chociaż nie przepadam za klepankami, bo tak to się chyba nazywa. W każdym razie czuje się zaszczycona, i w najbliższym czasie wypełnię wszystkie formalności związane z ta zabawą. Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja! W sumie powinnam się za to jak najszybciej zabrać, zanim opublikuje rozdział. :) Musze przemyśleć, jakie siedem faktów o mnie byłyby najciekawsze. Myślę także, takie nominowanie blogów to darmowa reklama dla nich, więc jest z tego jakaś korzyść ^^

      Usuń
  3. Jak miło, że o mnie pomyślałaś, dziękuję! :) postaram się tym zająć w wolnej chwili, której ostatnio mi brak ^^

    OdpowiedzUsuń